ILMAINEN TOIMITUS YLI 40€ OSTOKSISTA (EI KOSKE KOTIPAKETTIA) | NOUTO MYYMÄLÄSTÄ AINA 0€ | JOULUKALENTERIN OSTAJALLE KAUPAN PÄÄLLE 200ML VARTALOVOI 16.-22.9.!

Lahjakortti

Lahjakortti
verkkokaupan varastossa
Ole ensimmäinen tuotteen arvostelija
20,00 €
Näytä myymäläkohtainen saatavuus

Anna lahjaksi mahdollisuus valita mieluisat tuotteet itse! Lahjakortti on aina varma valinta. Kortti on voimassa vuoden ajan ja sitä voi käyttää Suomen The Body Shop -myymälöissä (ei verkkokaupassa).

  • Valitse lahjakortin arvo annetuista vaihtoehdoista
  • Lahjakortti on voimassa vuoden ajan ja sitä voi käyttää erissä
  • Lahjakortti käy maksutapana kaikissa Suomen The Body Shop -myymälöissä, mutta ei toistaiseksi verkkokaupassa
Kirjoita arvostelusi

Nouto myymälästä 0€

Paketti on noudettavissa valitusta myymälästämme heti kun olet saanut vahvistuksen sähköpostiisi.

Matkahuollon Lähellä-paketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

DB Schenker Nuotopistepaketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin Economy-paketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitusta postitoimipisteestä 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin pakettiautomaattipaketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitsemastasi postin pakettiautomaatista 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin kotipaketti 10,00€

Paketti toimitetaan pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä asiakkaan kotiovelle. Posti ottaa yhteyttä ja sopii jakeluajan.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on 14 päivän maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Poikkeuksena on tuoksutuotteista Eau de Toilette, Eau de Parfum, Perfume Oil, Fragrance Mist, Body Mist, Hair & Body Mist, Shimmer Mist ja Eau de Cologne sekä Joulukalenterit, joiden palautusta emme hyväksy. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimipisteessä.

TAISTELEMME PERHEVÄKIVALLAN KASVUA VASTAAN

Perheväkivalta on yksi covid-19:n vähiten puhutuista ja huomaamattomista seurauksista. Me teemme yhteistyötä kansainvälisen NO MORE -organisaation kanssa, joka haluaa lopettaa perheväkivallan ja seksuaalisen hyväksikäytön. Yhteistyömme tavoite on kasvattaa ihmisten tietoisuutta ongelmasta ja herättää toimimaan.

Lue lisää