ILMAINEN TOIMITUS YLI 40€ OSTOKSISTA (EI KOSKE KOTIPAKETTIA) | NOUTO MYYMÄLÄSTÄ AINA 0€ | VÄLTÄ JOULURUUHKA JA HANKI JOULULAHJAT JO NYT UPEASTA VALIKOIMASTAMME!

Expert Facial Mask Brush

Kasvonaamiosivellin
verkkokaupan varastossa
Ole ensimmäinen tuotteen arvostelija
13,50 €
Näytä myymäläkohtainen saatavuus

Levitä kasvonaamio kotioloissa ammattilaisen tavoin Kasvonaamiosiveltimellä. Viistopään avulla naamio on helppo levittää tasaisesti ja tarkasti kasvojen joka kohtaan.

  • Ei sisällä eläinkarvaa, 100% vegaaninen
Kirjoita arvostelusi
Ota siveltimeen pieni määrä kasvonaamiota ja levitä tasaisesti kasvoille. Pese sivellin jokaisen käyttökerran jälkeen lämpimällä saippuavedellä ja huuhtele hyvin.

Nouto myymälästä 0€

Paketti on noudettavissa valitusta myymälästämme heti kun olet saanut vahvistuksen sähköpostiisi.

Matkahuollon Lähellä-paketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

DB Schenker Nuotopistepaketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin Economy-paketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitusta postitoimipisteestä 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin pakettiautomaattipaketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitsemastasi postin pakettiautomaatista 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin kotipaketti 10,00€

Paketti toimitetaan pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä asiakkaan kotiovelle. Posti ottaa yhteyttä ja sopii jakeluajan.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on 14 päivän maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Poikkeuksena on tuoksutuotteista Eau de Toilette, Eau de Parfum, Perfume Oil, Fragrance Mist, Body Mist, Hair & Body Mist, Shimmer Mist ja Eau de Cologne sekä Joulukalenterit, joiden palautusta emme hyväksy. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimipisteessä.

TAISTELEMME PERHEVÄKIVALLAN KASVUA VASTAAN

Perheväkivalta on yksi covid-19:n vähiten puhutuista ja huomaamattomista seurauksista. Me teemme yhteistyötä kansainvälisen NO MORE -organisaation kanssa, joka haluaa lopettaa perheväkivallan ja seksuaalisen hyväksikäytön. Yhteistyömme tavoite on kasvattaa ihmisten tietoisuutta ongelmasta ja herättää toimimaan.

Lue lisää