ILMAINEN TOIMITUS 26.12. ASTI, MYÖS MYYMÄLÖISTÄ NOUTOTILAUS AINA 0€ | LAHJAVIIKONLOPPU TO-SU: LAHJAPAKETIT -10% JA JOULUN KAUSISARJAT -20%!

Super Soft Cleansing Brush

Kasvoharja
verkkokaupan varastossa
Arvosana:
97% of 100
13,50 €
Näytä myymäläkohtainen saatavuus

Superpehmeä kasvojenpuhdistusharja on erittäin hellävarainen ja sopii kaikkien ihotyyppien puhdistamiseen. Se on valmistettu 350 000 silkkisen pehmeästä kuidusta, jotka ovat niin ohuita, että ne ulottuvat kasvojen kaikkiin sopukkoihin.

  • Pehmeä kasvoharja
  • Puhdistaa kasvot hellävaraisesti, myös meikin
  • Poistaa itsepintaiset epäpuhtaudet
  • Tehostaa kasvojen pintaverenkiertoa
  • Koko: 70x45mm
  • 100% vegaaninen
Kirjoita arvostelusi
Levitä puhdistustuotetta kasvoille. Hiero kasvoja kasvoharjalla hellävaraisesti pienin, pyörivin liikkein. Huuhtele kasvot lämpimällä vedellä. Huuhtele harja käytön jälkeen.

Nouto myymälästä 0€

Paketti on noudettavissa valitusta myymälästämme heti kun olet saanut vahvistuksen sähköpostiisi.

Matkahuollon Lähellä-paketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

DB Schenker Nuotopistepaketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin Economy-paketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitusta postitoimipisteestä 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin pakettiautomaattipaketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitsemastasi postin pakettiautomaatista 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on 14 päivän maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Poikkeuksena on tuoksutuotteista Eau de Toilette, Eau de Parfum, Perfume Oil, Fragrance Mist, Body Mist, Shimmer Mist, Body Splash ja Eau de Cologne sekä Joulukalenterit, joiden palautusta emme hyväksy. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimipisteessä.

TUTUSTU YHTEISÖKAUPPATUOTTAJIIMME

Me The Body Shopissa olemme sitoutuneet muovikriisin hoitamiseen eri tavalla. Muovin käyttämättä jättäminen ei ole ainoa ratkaisu. Jos muovia käytetään vastuullisesti, se voi olla kestävä materiaali ja meidän tulee osoittaa arvostusta käyttämäämme muovia kohtaan. Tutustu miten me taistelemme ihmisten ja planeettamme puolesta yhteisökaupan kautta Bengalurusta Intiasta tuotetulla kierrätysmuovilla.

Lue lisää