ILMAINEN TOIMITUS YLI 60€ OSTOKSISTA | OSTA 3 MAKSA 2: VARTALO-, TUOKSU- JA MEIKKITUOTTEET 26.5. ASTI | LAHJAT -20%

Muslin Cloth

Kasvopyyhe
verkkokaupan varastossa
Ole ensimmäinen tuotteen arvostelija
4,50 €
Näytä myymäläkohtainen saatavuus

Tehosta kasvojenpuhdistusta 100% luomupuuvillasta valmistetulla kasvopyyhkeellä.

  • 100% vegaaninen
  • Luomupuuvillaa
Kirjoita arvostelusi
Käytä Muslin Cloth -kasvopyyhettä erityisesti Kamomilla puhdistusvoin kanssa; pyyhi tuote pois lämpimällä, märällä kasvopyyhkeellä. Jos sinulla on hetki ylimääräistä aikaa, jätä lämmin pyyhe kasvojesi päälle muutamaksi sekunniksi, anna höyryn avata ihohuokosesi ja hengitä sisään puhdistusvoin virkistävää tuoksua. Pyyhe käy luonnollisesti minkä tahansa kasvojenpuhdistustuotteen kanssa käytettäväksi.

Nouto myymälästä 0€

Paketti on noudettavissa valitusta myymälästämme heti kun olet saanut vahvistuksen sähköpostiisi.

Matkahuollon Lähellä-paketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

DB Schenker Nuotopistepaketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin Economy-paketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitusta postitoimipisteestä 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin pakettiautomaattipaketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitsemastasi postin pakettiautomaatista 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on 14 päivän maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Poikkeuksena on tuoksutuotteista Eau de Toilette, Eau de Parfum, Perfume Oil, Fragrance Mist, Body Mist, Shimmer Mist, Body Splash ja Eau de Cologne sekä Joulukalenterit, joiden palautusta emme hyväksy. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimipisteessä.

TUTUSTU YHTEISÖKAUPPATUOTTAJIIMME

Siitä lähtien kun yrityksemme perustaja Anita Roddick aloitti alkuperäisen Trade Not Aid -kumppanuusohjelman – nykyisen Yhteisökaupan – vuonna 1987, olemme hankkineet raaka-aineita ja oheistuotteita ympäri maailmaa paikallisilta yhteisöiltä. Maksamme kumppaneillemme heidän tuotteistaan oikeudenmukaisen hinnan ja samalla tuemme heitä heidän pyrkimyksissään kehittää yhteisöjään. Yhteisökauppakumppanimme sijoittavat tuloja paikallisiin sosiaalisiin projekteihin ja stipendeihin ja kohtelevat oikeudenmukaisesti ja tasapuolisesti töihin palkkaamiaan naisia.

Lue lisää