ILMAINEN TOIMITUS YLI 60€ OSTOKSISTA, MYYMÄLÖISTÄ NOUTOTILAUS AINA 0€ | HANKI NYT KOSMETIIKAN JOULUKALENTERI!

Ginger Haircare Gift

Inkivääri hiuslahja
verkkokaupan varastossa
Ole ensimmäinen tuotteen arvostelija
20,00 €
Näytä myymäläkohtainen saatavuus

Kuivan, hilseilevän päänahan pelastajakaksikko: Inkivääri shampoo ja hoitoaine. Tuotteiden mieto, päivittäiseen käyttöön sopiva koostumus vähentää hilseilyä ja rauhoittaa hiuspohjaa. Stimuloivat inkiväärin juuri, koivun kaarna, valkopaju ja tammensammal edistävät päänahan paranemista.

  • Inkivääri shampoo 250ml
  • Inkivääri hoitoaine 250ml
  • Inkivääri-tuotteet sopivat kuivalle, hilseilevälle päänahalle
  • Sisällön arvo on 25,80€
Kirjoita arvostelusi
Tarkista raaka-aineet yksittäisen tuotteiden tuotesivuilta.
Työstä shampoo hiuksiin, huuhtele pois huolellisesti. Sen jälkeen levitä hoitoainetta kosteisiin hiuksiin ja huuhtele pois huolellisesti.

Nouto myymälästä 0€

Paketti on noudettavissa valitusta myymälästämme heti kun olet saanut vahvistuksen sähköpostiisi.

Matkahuollon Lähellä-paketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

DB Schenker Nuotopistepaketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin Economy-paketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitusta postitoimipisteestä 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin pakettiautomaattipaketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitsemastasi postin pakettiautomaatista 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on 14 päivän maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Poikkeuksena on tuoksutuotteista Eau de Toilette, Eau de Parfum, Perfume Oil, Fragrance Mist, Body Mist, Shimmer Mist, Body Splash ja Eau de Cologne sekä Joulukalenterit, joiden palautusta emme hyväksy. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimipisteessä.

TUTUSTU YHTEISÖKAUPPATUOTTAJIIMME

Me The Body Shopissa olemme sitoutuneet muovikriisin hoitamiseen eri tavalla. Muovin käyttämättä jättäminen ei ole ainoa ratkaisu. Jos muovia käytetään vastuullisesti, se voi olla kestävä materiaali ja meidän tulee osoittaa arvostusta käyttämäämme muovia kohtaan. Tutustu miten me taistelemme ihmisten ja planeettamme puolesta yhteisökaupan kautta Bengalurusta Intiasta tuotetulla kierrätysmuovilla.

Lue lisää