ILMAINEN TOIMITUS, EI OSTORAJAA 1.7. KLO 9 ASTI |THE BODY SHOPISSA ON NYT ALE | ALEN HUIPPUTARJOUS 23.6. ASTI: TEA TREE ÖLJY 5,90€

Vitamin E Skincare Collection

E-vitamiini kasvolahja
verkkokaupan varastossa
Ole ensimmäinen tuotteen arvostelija
49,00 €
Näytä myymäläkohtainen saatavuus

Kaikki haluavat hyvinvoivan, kosteutetun ihon, ja suosittuja E-vitamiinisarjan tuotteita sisältävä setti on juuri täydellinen lahja kasvojen hellään puhdistukseen ja tehokkaaseen kosteuttamiseen. Lahja sisältää myös 100% luomupuuvillaisen hiuspannan, joka tuotetaan yhteisökauppakumppaneiltamme Intiasta.

  • E-vitamiini kasvojenpuhdistus 125ml
  • E-vitamiini kasvovesi 250ml
  • E-vitamiini kosteusvoide 50ml
  • Hiuspanta
  • Sisällön arvo on 60,20€
Kirjoita arvostelusi
Tarkista raaka-aineet yksittäisen tuotteiden tuotesivuilta.
Tarkista käyttöohjeet yksittäisen tuotteiden tuotesivuilta.

Nouto myymälästä 0€

Paketti on noudettavissa valitusta myymälästämme heti kun olet saanut vahvistuksen sähköpostiisi.

Matkahuollon Lähellä-paketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

DB Schenker Nuotopistepaketti 3,50€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin Economy-paketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitusta postitoimipisteestä 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin pakettiautomaattipaketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitsemastasi postin pakettiautomaatista 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on 14 päivän maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Poikkeuksena on tuoksutuotteista Eau de Toilette, Eau de Parfum, Perfume Oil, Fragrance Mist, Body Mist, Shimmer Mist, Body Splash ja Eau de Cologne sekä Joulukalenterit, joiden palautusta emme hyväksy. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimipisteessä.

TUTUSTU YHTEISÖKAUPPATUOTTAJIIMME

Siitä lähtien kun yrityksemme perustaja Anita Roddick aloitti alkuperäisen Trade Not Aid -kumppanuusohjelman – nykyisen Yhteisökaupan – vuonna 1987, olemme hankkineet raaka-aineita ja oheistuotteita ympäri maailmaa paikallisilta yhteisöiltä. Maksamme kumppaneillemme heidän tuotteistaan oikeudenmukaisen hinnan ja samalla tuemme heitä heidän pyrkimyksissään kehittää yhteisöjään. Yhteisökauppakumppanimme sijoittavat tuloja paikallisiin sosiaalisiin projekteihin ja stipendeihin ja kohtelevat oikeudenmukaisesti ja tasapuolisesti töihin palkkaamiaan naisia.

Lue lisää