ILMAINEN TOIMITUS, EI OSTORAJAA | BLACK FRIDAY -ENNAKKOTARJOUS: E-VITAMIINI KOSTEUSVOIDE 10€!

Born Lippy Butterfly

Born Lippy huulibalsamilahja
verkkokaupan varastossa
Ole ensimmäinen tuotteen arvostelija
25,00 €
Näytä myymäläkohtainen saatavuus

Supersöpö perhoslahja sisältää viisi erilaista, herkullisen hedelmäistä Born Lippy -huulibalsamia, jotka pitävät huulet kosteutettuina – ja suudeltavina - läpi talven. Lahjan saajan ainoa ongelma on vain että mistä purkista aloittaa...

  • Born Lippy huulibalsami Passionberry 10ml
  • Born Lippy huulibalsami Vadelma 10ml
  • Born Lippy huulibalsami Mansikka 10ml
  • Born Lippy huulibalsami Satsuma 10ml
  • Born Lippy huulibalsami Vesimeloni 10ml
  • Sisällön arvo on 27,50€
Kirjoita arvostelusi
Tarkista raaka-aineet yksittäisen tuotteiden tuotesivuilta.
Tarkista käyttöohjeet yksittäisen tuotteiden tuotesivuilta.

Nouto myymälästä 0€

Paketti on noudettavissa valitusta myymälästämme heti kun olet saanut vahvistuksen sähköpostiisi.

Matkahuollon Lähellä-paketti 2,90€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

DB Schenker Nuotopistepaketti 2,90€

Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin Economy-paketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitusta postitoimipisteestä 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Postin pakettiautomaattipaketti 3,90€

Paketti on noudettavissa valitsemastasi postin pakettiautomaatista 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on 14 päivän maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Poikkeuksena on tuoksutuotteista Eau de Toilette, Eau de Parfum, Perfume Oil, Fragrance Mist, Body Mist, Shimmer Mist, Body Splash ja Eau de Cologne sekä Joulukalenterit, joiden palautusta emme hyväksy. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimipisteessä.

PUUT OVAT ELÄMÄÄ VARTEN, EI VAIN JOULUA

Luonto maadoittaa meidät ja tuo meille elinvoimaa. Tänä jouluna jokainen ostoksesi auttaa suojelemaan ja villiinnyttämään yli 10 miljoonaa neliömetriä metsää Englannissa ja Armeniassa World Bio-Bridges -ohjelmamme kautta.


Lue lisää